Búsqueda de Editorial : UOC, EDITORIAL

6 resultados

  • EL CLUB DE LOS SUPERMAN
    GIRO, CARMEN
    Confirmar disponibilidad

    16,50 €

  • PLAN DE CONTENIDOS PARA MEDIOS SOCIALES
    EVA SANAGUSTIN
    Confirmar disponibilidad

    11,50 €

  • MI NOMBRE ES REFUGIADO CRONICA DE UN EXILIO
    Confirmar disponibilidad

    17,00 €

  • JUEGOS OLÍMPICOS, TELEVISIÓN Y REDES SOCIALES
    FERNÁNDEZ PEÑA, EMILIO
    La televisión ha convertido a los juegos olímpicos en el mayor espectáculo deportivo del mundo y es su principal fuente de ingresos. Este libro revela las claves de la producción y realización televisiva de los juegos olímpicos, sus modelos de programación en las diferentes cadenas de televisión del mundo, y explica cómo los juegos han sido tradicionalmente un escaparate para l...
    Confirmar disponibilidad

    27,00 €

  • DESENVOLUPAMENT I AVALUACIÓ DEL LLENGUATGE ORAL
    BARRACHINA, LLORENÇ / APARICI AZNAR, MELINA / NOGUERA LLOPART, EULÀLIA
    El procés d'adquisició del llenguatge és un procés cognitiu molt complex que s'inicia des d'abans del naixement. En poc més de sis anys el nen ja dominarà la llengua materna i serà capaç de comunicar d?una manera precisa les seves idees i intencions. En aquest camí, el nen haurà assolit diferents tes a nivell fonètic, fonològic, lèxic, semàntic, morfològic, sintàctic i pragmàt...
    Confirmar disponibilidad

    24,00 €

  • MEDI@TIC
    FERNÁNDEZ-QUIJADA, DAVID
    Per què Apple és l'empresa tecnològica més poderosa d'avui en dia? Com és que no s'ha posat mai en marxa la televisió interactiva després de més de quatre dècades d'intents fracassats? Per què tenim televisió digital però la ràdio continua essent analògica? Quin paper tenen els SMS en les mobilitzacions socials contemporànies? Aquest llibre intenta donar resposta a aquestes i a...
    Confirmar disponibilidad

    20,00 €