Búsqueda de Editorial : Graó

6 resultados

  • INFÀNCIES
    ARNAIZ SANCHO, VICENÇ / DÍEZ NAVARRO, Mª CARMEN
    En aquest llibre es parla d´infants, de famílies, de mestres, de comunitat i d´educació. Es proposa una educació saludable, optimista, tranquil·la i humana sense allunyar-se de la realitat. Es parla d´infàncies, en plural, perquè no hi ha una infància en singular. Hi ha tantes infàncies! D´aquí que en alguns textos es posi en evidencia el contrast entre les infàncies amb falta ...
    Confirmar disponibilidad

    21,00 €

  • SOTA LA PELL DEL LLOP
    MARTÍNEZ PARDO, EVA
    Els contes tradicionals són petits tresors de la nostra literatura i també de la nostra essència com a éssers humans. Hi trobem una antiga saviesa que recupera allò humà, que ens porta a llocs oblidats i que, generació rere generació, acaricia l´ànima de petits i grans. Ara bé, algunes de les versions adulterades (i edulcorades) dels nostres contes han fet perdre de vista el se...
    Confirmar disponibilidad

    18,50 €

  • EDUCAR EN VERD
    HEIKE, FREIRE
    Confirmar disponibilidad

    17,00 €

  • L'ARTESANIA DE LA COMUNICACIÓ
    FERRER SERRAHIMA, ISABEL
    Una nova mirada a com entendre i abordar la comunicació i el llenguatge en l'etapa 0-6, on el món emocional i afectiu, les vivències i la manera com els adults interactuen i acompanyen el procés de cada infant són factors fonamentals per afavorir el seu millor desenvolupament. ...
    Confirmar disponibilidad

    19,50 €

  • QUÍMICA A INFANTIL I PRIMÀRIA.
    IZQUIERDO AYMERICH, MERCÈ
    Recull d'experiències portades a terme en diferents escoles d'educació infantil i primària per a mestres interessats a fomentar en el seu alumnat conceptes químics a partir d'experiències quotidianes (la festa de la castanyada, els caramels, els gelats, el most). ...
    Confirmar disponibilidad

    13,90 €

  • LA FORMACIÓN LECTORA Y LITERARIA
    BALLESTER ROCA, JOSEP
    La lectura no solo implica descifrar unas marcas gráficas de acuerdo con unas determinadas convenciones; es, sobre todo, un intercambio. La interacción existente entre el texto y el receptor, el producto de un diálogo en el que se negocia la coherencia interna del texto y aquella que el lector le atribuye. Este libro parte de la perspectiva según la cual el camino de la renovac...
    Confirmar disponibilidad

    18,90 €